Известие

Collapse
No announcement yet.

изтакане на водата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • изтакане на водата

    колеги от къде се изтака водата ,че искам да си сменя термостатчето :P
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

  • #2
    Долния маркуч на радиатора, отвиваш и махаш после като махнеш и термостата не е лошо да промиеш леко системата, слагаш си термостата слагаш маркуча наливаш си антифризче и забравяш за 3 г поне

    Comment


    • #3
      10xz колега
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

      Comment


      • #4
        А бе gigi как може така да го караш да развива долният маркуч бе.Има си две технологични пробки отдолу на двигателя мисля че бяха с ключ 13 развива ги тия пробки на двигателя и изтича цялата чорба ако развурти само маркуча половината боклук ще остане вутре и просто няма да има смисул да промива както му казваш ти.Не че през маркуча няма да изтече ама няма да е същият ефекта.
        Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
          А бе gigi как може така да го караш да развива долният маркуч бе.Има си две технологични пробки отдолу на двигателя мисля че бяха с ключ 13 развива ги тия пробки на двигателя и изтича цялата чорба ако развурти само маркуча половината боклук ще остане вутре и просто няма да има смисул да промива както му казваш ти.Не че през маркуча няма да изтече ама няма да е същият ефекта.
          Ами като знаеш,що не му го обясниш ти,А.
          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

          Comment


          • #6
            Ае малко да четем преди да пишем а?
            Човека пита за JTD, не за боксер.

            gigi е написал как става.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
              А бе gigi как може така да го караш да развива долният маркуч бе.Има си две технологични пробки отдолу на двигателя мисля че бяха с ключ 13 развива ги тия пробки на двигателя и изтича цялата чорба ако развурти само маркуча половината боклук ще остане вутре и просто няма да има смисул да промива както му казваш ти.Не че през маркуча няма да изтече ама няма да е същият ефекта.
              Баце аз не пиша глупости за разлика от тебе, а и по принцип с долния маркуч става най лесно, нито канал ти трябва нито време. За промиване е ясно че така не става като хората, но човека няма ядове с прегряване, че да промива както си трябва а по твоя метод ми кажи как ще махне боклука от радятора. И когато научиш разликите между ТС, ЖТД и Боксер, пиши пак

              Ей тук щи дам жокер http://www.detali.ru/cat/fi/fi.dll?mk=R
              Колега CHIKI само внимавай с обезвъздушаването, има доста изписано

              Comment


              • #8
                термостата сменен! :P свалих долния маркуч на радиатора проблеми с обезвъздушаването нямаше , 4-5 литра антифриз събра ако някой го интересува колко сбира !
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                Comment


                • #9
                  Мен ме интересува колко пари ти струваше термостатът и дали е от онези, дето са комплект с датчика. То всъщност по цената ще стане ясно от кои е
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    VERNET e термостата 53 лв от EURO 07 с гарнитура без датчик,след като си го взех в един друг магазин за части имаше за 52 лв с датчик ама късно
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                    Comment

                    Working...
                    X